Pośród ogólnie panującej mody na zdrowie może być trudno odnaleźć się kobietom zapracowanym. Gdy pracujesz na pełny etat, zajmujesz się domem, dziećmi i dodatkowo studiujesz zaocznie lub doszkalasz się w jakiś sposób niezwykle trudno jest znaleźć czas i wydobyć z siebie siłę i ochotę na ćwiczenia i gotowanie zdrowych potraw. Jest jednak na to skuteczna metoda.

Ćwicz tyle, ile możesz, ale rób to regularnie
Nie można pozwolić, by kariera zabrała nam szanse na zdrowie. Należy więc odpowiednio ułożyć priorytety, a przy sprawnej organizacji  zawsze można znaleźć choć trochę czasu na trening. Nie trzeba przecież od razu  decydować się na codzienny wycisk na siłowni. Ważne jest, by ćwiczenia były na miarę, nie tylko naszych oczekiwań i celów, ale i możliwości, bo po zbyt męczącym treningu nie będziemy mieć siły na prace i codzienne obowiązki , a wtedy szybko zrezygnujemy z ćwiczeń. Dlatego tak bardzo ważne jest, by rodzaj i częstotliwość ćwiczeń były optymalnie dopasowane do naszych potrzeb i sił. Lepiej dwa razy w tygodniu biegać 5 km, lub pójść na fitness lub nawet poćwiczyć w domu, niż nie robić tego w cale.

healthy3 (sxc.hu)

healthy3 (sxc.hu)

Dieta z dowozem do domu
Jeszcze więcej czasu niż same treningi zajmuje przygotowanie zdrowych posiłków. Sytuacja komplikuje się jeszcze bardziej, gdy inni domownicy, np. dzieci jedzą inne potrawy. Zakupy zajmują wtedy dwa razy więcej czasu, a przygotowanie wydaję się niekończącą się męka w kuchni. Dlatego dobrym rozwiązaniem okazuje się catering dietetyczny Warszawa. Oszczędzając czas można niewielkim kosztem zagwarantować sobie regularne zdrowe i zbilansowane posiłki na każdy dzień tygodnia.

Warto zajrzeć również na: