Nie każda firma ponosi odpowiedzialność za produkt, dlatego dokładnie zapoznaj się z umowa gwarancyjną zanim kupisz towar.

Każda z nas, marzyła kiedyś o najwygodniejszych butach świata. Większość z nich na wysokim obcasie o nietypowym kształcie. Wykonane z materiału wysokiej jakości z charakterystycznym wzorem, ozdobione kryształami. Niepowtarzalność modelu niosła za sobą duży wydatek. Jednak po wielu latach oczekiwań nadszedł dzień w naszym życiu, kiedy byłyśmy w stanie kupić piękne buty od znanego projektanta, a kwota nie była przeszkodą. Nawet problem z dostępnością rozmiaru nie był już problemem. Długo wyczekiwana przesyłka dotarła w nasze ręce, a nasze wieloletnie marzenie się spełniło.

Niestety nasza radość nie trwała długo. Pomimo zapewnień producenta, że but dostosuje się do naszej stopy, buty zaczęły obcierać po kilku dniach. Nie było to jednak przeszkodą, by nasze nowe ukochane buty zajęły miejsce w garderobie. Zaciskając zęby nadal byłyśmy dumnymi posiadaczkami szpilek znanej marki. W przeciągu kilku następnych dni nasze buty uległy poważnemu zniszczeniu. Obcas, który odpadł niespełna miesiąc po zakupie przeszedł granice naszego zażenowania. Chcąc zareklamować produkt spotkałyśmy się z odmową.

buty

Buty na obcasie /sxc.hu

Producent zarzuca nam, że defekt wynika z naszej winy. Chociaż doskonale wiemy, że wada jest przyczyną złej produkty obuwia, a nie użytkowania. Firma przekonuje nas, że każdy produkt wykonywanie jest precyzyjnie i błąd nie jest możliwy. Zatem jaka to dokładność, skoro obcas nie jest w stanie wytrzymać nawet miesiąc. To po prostu brak odpowiedzialności za produkt ze strony producenta.

Warto zajrzeć również na: