Odpowiedź na pytanie dlaczego warto współpracować z blogerami, wydaje się dziś oczywista. Tylko mniej świadomi marketerzy mają jeszcze wątpliwości co do opłacalności takiej inwestycji.

Jeszcze niedawno wszystkich dziwiło dlaczego marka oddaje za darmo swój produkt jakiejś dziewczynie, co to nagrywa jak się maluje na Youtubie. Dziś nikogo ten proces nie dziwi. Blogerzy mają siłę przebicia, to właśnie im ufają konsumenci, to oni są dziś pierwszym źródłem informacji i opinii na temat produktów. Recenzje blogerów oglądane i czytane są setki razy dziennie przez internautów. Czy to się opłaca? Spójrzmy tylko na Maffashion. Gdy tylko poleci nowy kosmetyk, w ciągu kilku godzin nie ma go już na półce w żadnej drogerii!  Ktoś ma jeszcze wątpliwości? Osoby zajmujące się marketingiem – wyjdźcie zatem z utartych  ścieżek i schematów. Idźcie z postępem, inaczej zginiecie!

Kolorowy makijaż wraca do łask

kosmetyki kolorowe

kosmetyki kolorowe

Obok blogerek modowych, bardzo w Polsce popularnych, są również uwielbiane vlogerki urodowe. Najciekawsze są filmy z serii tutoriali, gdzie dziewczyny pokazują jak  się malować na daną okazję. W takich filmach często pokazują jakiej marki kosmetyków używają, i zazwyczaj są to ich ulubione pozycje, które szczerze polecają. Bardzo dużo w takich filmach pojawia się kolorowych kosmetyków, a co zaskakujące –są to mniejsze marki o niewygórowanych cenach, jak na przykład sleek. Dlatego vlogerki urodowe wcale nie kierują swoich treści jedynie do zamożnych kobiet, które stać na drogie kosmetyki, ale właśnie głównie do przeciętnych młodych dziewczyn, które chcą o siebie dbać i zgłębiać tajniki makijażu bez wydawania fortuny.

Warto zajrzeć również na: